L'Ajuntament informa que, a causa de la magnitud de la foguera i de les altes temperatures, es demana que no s'hi aboquin més fustes ni cartons per motius de seguretat.
Moltes gràcies.
L'Ajuntament informa que, a causa de la magnitud de la foguera i de les altes temperatures, es demana que no s'hi aboquin més fustes ni cartons per motius de seguretat.
Moltes gràcies.