Política d’enviaments i devolucions
L’Ajuntament de Bellvís i Els Arcs posa a disposició dels usuaris una botiga en línia per a la compra de productes i serveis municipals. A continuació, es detallen les condicions generals per a possibles devolucions:
1. Condicions de Devolució
• No s’accepten devolucions excepte en cas d’error en el producte enviat o en cas que aquest arribi en mal estat.
• Les devolucions s’hauran de sol·licitar en un termini màxim de 7 dies naturals abans de l’inici de cada acte o servei.
• No es faran devolucions de productes digitals, entrades a esdeveniments o serveis ja prestats.
2. Procés de Sol·licitud
• Per sol·licitar una devolució, cal enviar un correu a amb les dades de la compra i el motiu de la devolució.
• L’Ajuntament valorarà la sol·licitud i, si és acceptada, es procedirà a la substitució del producte o a la devolució de l’import en un termini de 14 dies.
3. Enviaments
Les compres realitzades a la botiga en línia de l’Ajuntament de Bellvís i Els Arcs segueixen les següents condicions d’entrega:
• Productes físics: Hauran de ser recollits presencialment a l’Ajuntament en l’horari d’atenció al públic. L’usuari rebrà un correu electrònic quan la comanda estigui disponible per a la recollida.
• Entrades per esdeveniments: Es rebran per correu electrònic després de la compra. Si no s’han rebut en aquest termini, es recomana revisar la carpeta de correu no desitjat o contactar amb l’Ajuntament.
4. Contacte
📞 Telèfon: +34 973 56 50 00
📧 Correu electrònic: ">
📍 Adreça: C/ Domènec Cardenal, 48 25142 Bellvís (Lleida)
Aquesta política pot ser modificada per l’Ajuntament sense previ avís.