Torna el Cicle Gaudí amb la pel·lícula: Tanit. Al Casal Cultural Sebastià Serrano, aquest diumenge 8 de novembre a les 6 de la tarda, entrada 3,00 €.
El director i guionista barceloní Pep Garrido torna a posar-se rere la càmera per presentar un coming of age en forma de conte de bruixes modern. La pel·lícula Tanit, adaptació del cèlebre relat de Núria Albó, és una tendra i fantàstica faula sobre el pas a la maduresa, els vincles familiars i l’amistat inesperada entre dues ànimes solitàries que es troben quan tot sembla canviar massa de pressa.
Sinopsis:
Al bell mig del Montseny, la petita Tanit campa per on vol perquè no hi té més remei: un embaràs de risc obliga la seva mare a fer repòs. Un dia, tot buscant el seu gos Xuc pel bosc, es topa amb l’àvia Perona, una vella rondinaire que viu aïllada i a qui tothom pren per bruixa. La Tanit es convertirà en la seva aprenent mentre un fet inesperat sacseja el seu món i l’obliga a fer-se gran abans d’hora.
Us hi esperem.

