L’Ajuntament comunica que aquesta nit es procedirà a pintar el camí del canal des de la bàscula fins al camí de Sidamon, pel que el camí estarà tallat al trànsit.
Disculpeu les molèsties.
L’Ajuntament comunica que aquesta nit es procedirà a pintar el camí del canal des de la bàscula fins al camí de Sidamon, pel que el camí estarà tallat al trànsit.
Disculpeu les molèsties.