L’Ajuntament recorda que la propera setmana hi haurà el servei de deixalleria mòbil als Arcs.
Dimarts 30 de juny – De 8.00 h a 14.00 h
Dimecres 1 de juliol – De 8.00 h a 14.00 h
Com sempre estarà instal·lada a la plaça Catalunya (al costat dels contenidors soterrats).
Es demana que per fer un bon ús d’aquest servei, no es deixin residus a l’exterior de la deixalleria fora d’hores.
