Us informem que avui, 22 de juny, estem en situació d’onada de calor, segons els avisos de Protecció Civil.
Davant d’aquest episodi, es demana a tota la població extremar les precaucions:
👉 Beveu aigua fresca sovint, encara que no tingueu set.
👉 Eviteu sortir al carrer durant les hores de més calor i limiteu l’activitat física.
👉 Protegiu-vos del sol i busqueu espais frescos.
👉 Tingueu especial cura de les persones grans, infants i col·lectius vulnerables.
Recordeu que, en cas d’emergència, podeu trucar al 112.

