Aquest passat cap de setmana el Club Futbol Bellvís ha quedat primer i campió del grup XXVII de quarta regional, aconseguint així l'ascens a tercera regional.
Des de l'Ajuntament volem felicitar el Club Futbol Bellvís per aquesta fita, un èxit merescut, fruit del seu compromís, l'esforç i el treball amb equip, tant de jugadors, equip tècnic, junta i afició. La seva actitud durant tota la temporada i el compromís per assolir aquesta primera posició ha tingut un final espectacular.
El diumenge el camp municipal Joan Solé Gilabert va rebre al campió com es mereixia, amb una gran celebració per part de tots els aficionats, que van celebrar aquesta primera posició.
Esperem que la temporada que ve puguem gaudir com aquesta. Molta sort i encerts.
Felicitar també els minis del Club Bàsquet Bellvís que aquest cap de setmana van aconseguir la seva 14 victòria, quedant invictes a la classificació, tota una fita.
Des de l'Ajuntament us desitgem tota la sort aquesta final a 4 que es jugarà al Pavelló Municipal de Bellvís.