El passat diumenge dia 22 de desembre es va inaugurar a la Sala 1 d’Octubre del Casal Cultural Sebastià Serrano l'exposició: "Més enllà del rostre" de l'artista Guillem Pla, de Ca l'Andero.
Guillem Pla, fill de Manlleu però casat al nostre poble, va descobrir la seua capacitat artística des de petit a través del dibuix i més endavant en la pintura. A banda dels quadres dels quals podreu gaudir a l’exposició, el Guillem també pinta murals i elabora obres en tinta.
En aquesta exposició, que romandrà oberta fins el 31 de gener, l’artista ens convida a un viatge introspectiu per l’ànima humana. El seu treball, centrat majoritàriament en la pintura i sovint en el retrat, esdevé una finestra cap a l’interior de les emocions, pensaments i experiències que ens defineixen com a éssers humans.
Una exposició que ens presenta una expressió artística que no us deixarà indiferents.