Ahir dissabte 12 d’abril, el Casal Cultural Sebastià Serrano de Bellvís es va omplir d’energia amb el concert del grup I-nuits, en el marc del Festival Saó. La formació, originària de la comarca i amb diversos membres de Bellvís, va oferir una actuació plena de força, complicitat i connexió amb el públic.
El concert va combinar temes del seu repertori més antic amb cançons del seu nou disc, mostrant l’evolució i maduresa musical del grup. El públic va respondre amb entusiasme a tota la proposta, però van destacar especialment les cançons “Les dones del carrer” i “Surt de casa”, que van generar complicitat i van connectar profundament amb els assistents.
Amb una posada en escena propera i autèntica, I-nuits va demostrar que la música feta des del territori té molt a dir i a compartir.
Amb aquest concert, el Festival Saó referma el seu compromís amb la promoció del talent local i la creació cultural de proximitat, oferint espais on la música es converteix en eina de cohesió, expressió i festa compartida. I-nuits va deixar clar que el potencial artístic de la comarca està més viu que mai.