L'Ajuntament de Bellvís ha estat beneficiari de la subvenció atorgada per la Diputació de Lleida en el marc del programa “Subvencions als ajuntaments de la demarcació de Lleida en l’àmbit de la promoció de les polítiques d’igualtat d’oportunitats, la incorporació de la perspectiva de gènere i dels drets de no discriminació de les persones LGTBI, anualitats 2023-2024.”
Aquest suport ha fet possible dur a terme el “Programa per visibilitzar la figura de la dona en les diferents etapes de la seva vida promovent la igualtat i la no discriminació”, amb un conjunt d'activitats adreçades a la ciutadania de Bellvís:
- Xerrada sobre el sol pèlvic: Una sessió informativa i educativa centrada en la salut i el benestar de les dones.
- Projecció de la pel·lícula “Un cel de plom”: Una obra que ressalta el coratge i la resiliència femenina.
- Actuació del grup “Les Anxovetes”: Un concert que ha portat al municipi la frescor i el talent de la música d’havaneres interpretades per dones.
Aquestes accions han estat possibles gràcies a la col·laboració i el suport de la Diputació de Lleida, que reafirma així el seu compromís amb les polítiques d’igualtat i la lluita contra qualsevol forma de discriminació.